Afspraak maken

Afspraak maken

Reguliere behandelingen

Haarwerk, extensions of haarproblemen

Voor het inplannen/bespreken van haarwerk mogelijkheden, haarproblemen, extensions of bruidswerk maken wij graag persoonlijk een afspraak. Zodat wij uw wensen kunnen bespreken en/of u kunnen adviseren.

U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen of kom langs in onze salon.

Reguliere behandelingen

Haarwerk, extensions of haarproblemen

Voor het inplannen/bespreken van haarwerk mogelijkheden, haarproblemen, extensions of bruidswerk maken wij graag persoonlijk een afspraak. Zodat wij uw wensen kunnen bespreken en/of u kunnen adviseren.

U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen of kom langs in onze salon.

Veelgestelde vragen

Het online systeem wijst eigenlijk voor zich. Toch zijn er een aantal voorkomende vragen die wij hier voor jullie beantwoorden. Mocht jouw vraag hieronder nog niet beantwoord worden, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen.

Ik kan geen passend tijdstip / dag vinden voor een afspraak, wat nu?

In dit geval raden wij aan om contact met ons op te nemen. Zo komen wij te weten wanneer je een afspraak zou willen hebben en kunnen wij je inplannen wanneer er onverwachts toch nog een plekje vrij komt.

Het lukt niet om een afspraak te maken bij de medewerkster waar ik door geholpen zou willen worden.

Vaak kunnen wij onderling de afspraken nog wat verschuiven onder onze medewerkers. Hierdoor kan er alsnog plek zijn voor je bij de gewenste medewerker maar is dit in eerste instantie online niet zichtbaar. Wanneer je ons hiervan op de hoogte brengt helpen wij je hier graag bij.

Welke behandeling moet ik aanklikken?

Bij de meeste behandelingen staat een uitleg. Mocht je twijfelen, neem dan graag contact met ons op om te voorkomen dat je de verkeerde behandeling inplant, en wij niet de juiste hoeveelheid tijd voor jou hebben.

Veelgestelde vragen

Het online systeem wijst eigenlijk voor zich. Toch zijn er een aantal voorkomende vragen die wij hier voor jullie beantwoorden. Mocht jouw vraag hieronder nog niet beantwoord worden, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen.

Ik kan geen passend tijdstip / dag vinden voor een afspraak, wat nu?

In dit geval raden wij aan om contact met ons op te nemen. Zo komen wij te weten wanneer je een afspraak zou willen hebben en kunnen wij je inplannen wanneer er onverwachts toch nog een plekje vrij komt.

Het lukt niet om een afspraak te maken bij de medewerkster waar ik door geholpen zou willen worden.

Vaak kunnen wij onderling de afspraken nog wat verschuiven onder onze medewerkers. Hierdoor kan er alsnog plek zijn voor je bij de gewenste medewerker maar is dit in eerste instantie online niet zichtbaar. Wanneer je ons hiervan op de hoogte brengt helpen wij je hier graag bij.

Welke behandeling moet ik aanklikken?

Bij de meeste behandelingen staat een uitleg. Mocht je twijfelen, neem dan graag contact met ons op om te voorkomen dat je de verkeerde behandeling inplant, en wij niet de juiste hoeveelheid tijd voor jou hebben.